עורך דין גירושין בחיפה

זכרו! פעם אהבתם אחד את השנייה

אצל רוב האנשים המבקשים להתגרש, ברגע שנפל הפור והתקבלה ההחלטה – אין דרך חזרה. אני מציע, בנימה של אופטימיות, לשאוף לא לפתוח במלחמות עם בני הזוג, לדאוג לטובת הילדים, ולנסות לא לפרק את המשפחה גם לאחר הגירושין. 

דמיינו עולם בו הצלחתם להתגבר על כל המכשולים, הצלחתם לפתור את כל המריבות והסכסוכים. דמיינו עולם בו אתם ממשיכים בחיי משפחה מאושרים, עם בן או בת הזוג שאתם כל כך אוהבים, הילדים משחקים במרפסת, והכלב נובח בחוץ.

זוכרים שפעם לא הכל היה כל כך נורא? שיכלתם לקבל ולהבין אחד את השנייה, ושהאהבה הייתה המקדש הפרטי שלכם. כשאתם מסתכלים אחורה, עמוק אל תוך העבר שלכם.. לפני שנתיים, שלוש ואפילו לפני 10 שנים, האם הייתם מסוגלים לעשות את זה אחד לשנייה? האם אתה של לפני מס' שנים, היית מסוגל לפגוע ככה באישה שאתה כל כך אוהב? האם את, היית מסוגלת להסכים למריבות , צעקות וסכסוכים עם גבר חלומותייך?

אז נכון, המציאות היום היא שאתם לא מסתדרים. המריבות, הסכסוכים והקונפליקטים סביב כל נושא ונושא. צעקות וחוסר הבנה. תסכול מתמשך ותקופה שאתם כבר רוצים להיות מאחוריה. אבל האם זה אומר שאתם צריכים לבלות את כל תקופת הליך הגירושין בצעקות, איומים ומכתבים מעורכי דין? 

גם הילדים כאן מסיבה מסויימת. הילדים נמצאים בחייכם כי האמנתם שיחד תוכלו ליצור משפחה. האמנתם שהזוגיות שלכם שלמה מספיק בשביל להביא חיים לעולם הזה. הסכמתם ליצור את הפלא הגדול ביותר באנושות, ביחד. האמנתם, שלא משנה כמה כסף אתם מרוויחים, לא משנה כמה קשה יהיה וכמה לא תישנו בלילות, הזוגיות שלכם חזקה ויציבה דיה בשביל להיות הורים, הזוגיות שלכם חזקה מספיק בשביל ליצור משפחה.

המשפחה בבעיה

אני מבין, המשפחה בבעיה. זה קורה, זה חלק מהחיים ולפעמים זה פשוט לא עובד. לא משנה כמה ננסה להוועץ במגשרים, מטפלים זוגיים ופסיכולוגים, זה פשוט לא עובד והמשפחה בבעיה. אל תסכימו לפרק את המשפחה שלכם גם לאחר הגירושין. העובדה שאתם מחליטים להפריד כוחות ולחיות כל אחד את חייו בנפרד לא אומרת שצריך לפרק את המשפחה. המשפחה כאן להשאר בשביל להזכיר לכם להאמין באותו חזון שהיה לכם ביום שהקמתם אותה.

אני מזמין אותך לשיחת ייעוץ משפטית מקצועית בנושא גירושין ומשפחה,
ללא התחייבות עם

זכרו! פעם אהבתם אחד את השנייה

תזכרו שפעם אהבתם אחת את השנייה, שנשבעתם לאהוב עד הסוף החיים. שהאמנתם שתוכלו להקים יחד את המשפחה שלכם, לחנך את הילדים ולהתרגש מהנכדים. יש לכם עוד המון שנים לעבור ביחד כמשפחה, אל תפרקו את המשפחה גם לאחר הגירושין. אל תתנו למציאות הקשה שקיימת כרגע לפגוע בכם ובילדים שלכם. 

אני תמיד נוהג להזכיר שלא תמיד קיים פרטנר לעבוד איתו. לפעמים בן או בת הזוג הקודמים יעשו הכל בשביל לפגוע במשפחה שלנו. אל תתנו לזה יד. תשמרו על האמת הפנימית שלכם, ותדאגו לשמור על המשפחה ביום שאחרי הגירושין. תשמרו על עצמכם, על האינטרסים שלכם ושל הילדים שלכם. היוועצו עם עו"ד מתאים לענייני משפחה במקרי הצורך.

גירושין הם תהליך מורכב. יחד נהפוך אותם לפשוטים יותר.
אני מזמין אתכם להשאיר פרטים, ואחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה בכל נושא משפטי לו אתם זקוקים לעזרה.
או שתתקשרו אליי:
לווטסאפ עם עו"ד ברלב