עורך דין גירושין בחיפה

כמה עולה להתגרש בחיפה ובצפון הארץ בשנת 2022?

אוקיי, אז הנורא מכל קרה, והחלטת לפרק את המשפחה, להתגרש.
זה קרה במשבר אמון מפתיע וקשה או סתם בכרסום רעיל זוחל, זה קרה בוויכוחים עם צרחות והטחות אשמה או סתם הסתגרות שותקת, עכורה ומרירה איש איש בפינתו בבית. זה לא משנה את העובדה החותכת, המוצקה, הבלתי ניתנת להכחשה: נפרדים ומפרקים את החבילה. 

בשלב הזה נשאלת השאלה הקשה מכולן: כמה באמת עולה להתגרש בצפון הארץ בישראל 2022? 

כל הפרטים בכתבה.

עורך דין גירושין בחיפה

בשורה התחתונה: כמה עולה להתגרש?

בחיפה וצפון הארץ עלות שכר הטרחה נעה בדרך כלל בין טווח המחירים 15,000 ₪ ועד 40,000 ₪.

משרד מקצועי לענייני גירושין ומשפחה, צריך לשמור על אנושיות, ולהציע מחיר הוגן ושפוי עבור מי שמעוניין או מעוניינת להתגרש, תוך בניית תוכנית לפרישת תשלומים התואמת את יכולותיהם הכלכליות האמיתיות.

רוצה לדעת כמה בדיוק יעלה לך להתגרש?
אשמח להסביר לך בשיחת טלפון, ללא שום התחייבות כספית.

איך בוחרים עורך דין לענייני גירושין?

בסיטואציה של גירושין, זה רק טבעי ששהרגשות גועשים; הלם, פגיעה, עלבון, חרדה. למה להכחיש? אולי זו אפילו הנקמנות שמערפלת את שיקול הדעת הקר, המחושב והשכלתני. מסיבה זו, יהיה זה צעד נבון להפקיד את ניהול האינטרסים שלכם, 'לתת את המושכות' , לבעל או בעלת מקצוע מיומנים, עתירי ניסיון (ולא יזיק גם ממולחים), שייצפו באופן מפוכח ומושכל את הצעדים הנדרשים על מנת לחצות בבטחה את המהמורות הלא פשוטות שצופנת הדרך.

יש חשיבות עליונה לבדוק שהמשרד בו בחרתם מוסמך ובעל תעודות ממוסדות משפטיים מוכרים ומכובדים, שהוא מתמחה בניהול תיקי משפחה וגירושין ושהוא מציג טרק-רקורד מכובד מבחינת מספר השנים והתיקים בהם טיפל, לרבות אחוז מרשים של הצלחות. כדאי 'לרחרח' באינטרנט ובמקורות אחרים על מנת להבין אם המשרד זוכה להערכה בקרב קולגות ושופטים כאחד, דבר שוודאי אינו מזיק לעניינכם. אישיותם, התנהלותם והאסטרטגיה של נציגיכם המשפטיים היא מפתח לניצחון בתיק – משרד, שנציגיו שומרים על קור רוח ואיפוק מכובד אבל מתחת לחליפה הם שועלי-קרבות וותיקים המכירים את כל הטריקים והשטיקים, ויש כאלה, שינקוט הצד השני, אם זה בהסתרת פיננסים בדרכים שונים, אם זה בניגון נצלני כזה או אחר על רגשות הצד השני (והשופט) בעניין טובת הילדים או 'ניפוח' מלאכותי של צרכים כלכליים.

הליך הגירושין: צעד אחרי צעד

בחוקי מדינת ישראל מעוגנת כיום תקנה הקרוייה 'חוק יישוב סכסוך' המחייבת זוגות המבקשים להתגרש, לעבור לפני כן הליך גישור דרך מגשר. רק אם הליך הגישור לא צולח ניתן להגיש תביעת גירושין. גם ההגשה והביצוע של הליך גישור, מתבצעים ומלווים בידי עורך הדין ששכרתם, ולהליך עצמו יש עלות כספית עצמאית נפרדת (שאינה חלק משכר הטרחה).

אגב, מהרגע שנשכרו שירותיו של עורך הדין, רצוי שכל התדיינות – גם הדיבור הכי קטן בעניינים פרקטיים של הגירושין, לא יוחלף בין בני הזוג הנפרדים אלא יושאר בלעדית בידי הנציג המשפטי שלכם, שגם צריך להיות מעודכן בפרטים הכי קטנים ולשקלל אותם לתוך מערכת השיקולים, גם יודע להשיב לצד השני באופן הכי מחושב וענייני, בלי להצית תבערות חדשות או לגרום נזק, ובו בזמן יודע להעריך מספר צעדים קדימה את פוטנציאל המיטוב והמינוף של הפרט החדש לטובת האינטרסים שלכם בתיק.

ענייני משפחה וגירושין הם תמיד נושא רגיש, שברירי וטעון, כל מקרה הוא ייחודי וכל לקוח הוא עולם ומלואו לכן משרד עורכי הדין חייב לשאת את דגל הכבוד, הדיסקרטיות והרגישות כשהם ניגשים לטיפול בכל לקוח או לקוחה כאילו הם הלקוחות היחידים שלו.

עורך הדין, עתיד לקיים אתכם ראיון מקיף ופרטני בו ייסקרו ביחד כל הפרטים הרלוונטיים, גדולים כקטנים, על מנת ליצור עבורכם את הטיעונים המבוססים והמשכנעים ביותר: החל ממספר השנים בו היו בני הזוג ביחד, האופן והחלוקה בהם התנהל משק הבית מהחתונה ועד ההווה, פוטנציאל השתכרות עתידי של בני-הזוג, חשבונות וחסכונות פעילים משותפים, בעלות על רכוש (ואפילו עסק) משותף, בראש ובראשונה המען בו מתגוררת המשפחה, מספרם של הילדים ורווחתם, מבחינת גילאיהם והסעד המעשי והנפשי שיזדקקו לו וכמובן כלכלתם והיומיומית הכוללת גם סעיפי בריאות, חינוך ואפילו העשרה.

שלום, שמי אמיר בר-לב עורך דין לענייני משפחה. אני וצוות המשרד שלי בעלי 27 שנות ניסיון, בניהול תיקי גירושין ודיני משפחה, בהישג מרשים של 97% הצלחה. אני מתמחה בתיקי גירושין מורכבים, ומעניק ללקוחות שלי ליווי משפטי מקצועי, אנושי ומהיר בכל הקשור להליכי גירושין – במחיר הוגן.

לפני מס' שנים נבחרתי להיות שופט בתחום המשפחה, אך החלטתי לוותר על הכהונה על מנת להמשיך ולעבוד עבור הלקוחות שלי בכל הקשור לענייני משפחה וגירושין.

גירושין הם תהליך מורכב. יחד נהפוך אותם לפשוטים יותר.
אני מזמין אותך להשאיר פרטים, ואתקשר חזרה לשיחת ייעוץ והכוונה בכל נושא משפטי בענייני גירושין בו אתם נדרשת עזרה.
ואפשר גם להתקשר ישר אליי:
לווטסאפ עם עו"ד ברלב